Anda Sangat Hebat!

Monday, October 3, 2011

Cek Pertama dari @NuffnangMY !

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Ada satu berita yg agak menggembirakan di sebalik kedukaan zue Jumaat lepas. Cek dari Nuffnang dah sampai! :D Walaupun tak seberapa, tapi alhamdulillah... Terima kasih Nuffnang!!


Kecoh kan zue? Org lain dah berpuluh kali cash out, yg awak ni baru first time nak kecoh! Hehehe.. Ye, saya excited :D . Tak kisah la berapa pun, at least dari usaha dan titik peluh saya sendiri. Betul tak? ;)

Anyway, terima kasih banyak-banyak kepada rakan-rakan yg rajin singgah ke blog zue walaupun zue agak jarang update skg ni. From now on, InsyaAllah, akan kembali bergiat aktif! Yeahhh! :D

notakaki : usaha, doa, tawakal :)

10 komen terbang:

Fairuz Selamat said...

hehe syabas2..

nak kene cash out jugak nii

Zue Zoey said...

Fairuz Selamat :
alhamdulillah.. Bila Apai nak belanja zue ni? Hehehe..

jamilahamzah said...

tahniah... x kisah ler walaupun ckit.. janji ada dr xde macam saya ni..huhu

Unknown said...

:) terbaik.....

saya pun belum pernah cash out...hehehe

Zue Zoey said...

@Jaa :
Alhamdulillah.. :)

Zue Zoey said...

@azam :
rezeki :)

Munn Jaafar said...

syok la...tahniah =)

Nanie said...

ajar cmne nk nuffang tu? nanie x penag dpt ape2 notice ke dr nuffang..

appreciate your feedback :)

Zue Zoey said...

@Munna :
terima kasih :)

Zue Zoey said...

@nurul harnani :
awak tak balas pun inbox saya kat FB..