Anda Sangat Hebat!

Monday, March 14, 2011

Mimpi? Moga Jadi Kenyataan..

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera...

(entry schedule post)

Nowadays, aku dah jarang la nak post status ke ape kat FB tu. Selalu upload gambar je. Aku sibuk bertwitter. Tapi satu je habit aku bila bukak FB. Aku akan bukak profile dia. Tengok ada update ke tak. Angau? Tidak, tp lebih kepada kepochi. boleh tak mcm tu? No la.. cuma aku ni masih mengharap keajaiban berlaku..

Bila? Aku pun tak tahu bila. Bila tiba-tiba saraf otak ni menyuruh aku ingat dia, otak pun hantar isyarat utk aku keluarkan air mata.. Dan aku terus ingat balik kenangan aku dengan dia... Sayang? Memang aku sayang kat dia. Hidup aku mcm betul-betul dibayangi oleh dia. Macam org lain tak wujud dah. Tapi apakan daya. Aku cuma berharap. Bukan tak usaha, dah cuba semua, tp skg ni aku cuma mampu berdoa dan bertawakal...

Aku harap suatu masa nanti, hati dia terbukak jugak, sekurang-kurangnya utk hubungi aku.. Aku harapkan mimpi aku baru-baru ni, jadi kenyataan... InsyaAllah... Aku takut terlalu berharap, nanti memakan diri sendiri. Terkadang bila aku tengok cerita kat TV kan, macam terkena kat diri sendiri.. 


Contohnya macam cerita Close To You. Aku bayangkan siapa watak-watak dalam cerita ni and betul-betul sedih! Hey, siap nangis. Sebelum ni, tgk je cerita-cerita mcm ni, takde nak feeling-feeling. Tp bila betul-betul mcm masuk dlm cerita tu, ha ameekkkkk..! Terus senang je air mata ni mengalir, tanpa rasa segan silu.

Alangkah indahnya jika aku diberi kesempatan utk betulkan balik semua yg dah jadi. Tapi aku kena teruskan hidup aku. Mencari? ye, aku masih mencari... tapi dia sorang je dalam hati aku..

6 komen terbang:

ch!natsu said...

nape nie darl..
wut happened?
meh cte meh..

Zue Zoey said...

@ch!natsu :
thanks for your concern dear. Appreciate it! :')

eqbalzack said...

salam..
3 perkara yg cikgu tak boleh tengok, cerita korea dan cerita filipina...dan termasuk cerita indon...hehe

top chef juga yang best!

Zue Zoey said...

@eqbalzack :
wsalam cikgu!
ha? yeke.. takleh nak layan ke ape? Hehehe.. zue jarang dpt tgk tv. Top Chef pun kadang-kadang je ;)

Faz Fazrin said...

mimpi yg tak sudah,huhuhu

Zue Zoey said...

@fazrin2211 :
tahu xpe :)