Anda Sangat Hebat!

Friday, July 29, 2011

Anda Memandu Perodua? Ada Twitter? Jom #Tweckbot!

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Baru-baru ini, Perodua melancarkan perkhidmatan Perodua Tweckboat yang akan membantu korang semua melakukan pemeriksaan 15 poin PERCUMA terhadap kereta PERODUA korang. Yang paling best, servis ini adalah percuma dgn hanya follow @MYPerodua di twitter. Pemeriksaan 15 poin percuma berasaskan Twitter ni yg pertama kali di Malaysia!



Oh ya. Korang nak tahu macam mana Perodua Tweckboat ni beroperasi? Mudah je. Lepas korang follow , mereka akan tweet di mana lokasi mereka. Dan ape yg perlu korang buat? Jika korang berada di lokasi berdekatan dgn Perodua Tweckboat ni, korang hanya perlu RT (ReTweet) dan beritahu alamat dan contact number untuk diorang pergi ke kereta anda. Mudah kan?

Dan ingat, ianya PERCUMA!

Tambah-tambah lagi nak musim balik kampung dan perayaan ni kan. Kadang-kadang takde masa nak buat pemeriksaan. Tapi dgn Tweckboat, rasanya takde lagi alasan macam tu dan boleh mengurangkan risiko kemalangan dgn kereta yg tidak diservis sebelum balik kampung. Betul tak? 

My Baby Black =)

 So, bagi yg memandu Myvi, Alza dan Viva, ape lagi. Follow twitter @MYPerodua dan LIKE Facebook Fanpage MYPerodua untuk kemaskini lokasi Tweckboat sekitar Lembah Klang.

Untuk lebih lanjut, boleh baca dekat blog beautifulnara.com atau terus ke  Facebook Fanpage MYPerodua ok? Selamat memandu! =)


notakaki : untunglaaaaa zue kerana menggunakan kereta Perodua dan aktif di twitter. Anda bagaimana? Nak follow twitter zue? Jom klik sini >> @zuezoey

6 komen terbang:

Norhafsham said...

bgs ni!!!

Zue Zoey said...

@Norhafsham :
sgt bagus! =D

SoLy SoLicious said...

waahh..menarik~

Zue Zoey said...

@SoLy SoLicious:
kan?? soly pakai kereta pe?

Amy A. said...

alah..rugi xbli perodua ritu...:p

Lulu Caldina said...

selamat menyambut bulan ramadan...
dan selamat berpuasa ;)