Anda Sangat Hebat!

Thursday, July 28, 2011

Wasiat

Assalamualaikum... Salam Sejahtera...

Ye, saya tahu. Dah lewat dan saya masih belum tidur. Saya tergerak hati untuk tulis entry ni sebab seseorang cuba sampaikan wasiat beliau kepada saya. Saya tidak ambil remeh bila beliau mengatakan "I'm serious about wasiat". Saya akui, beliau sangat tertekan sekarang ni. Apa yg saya boleh bantu, hanya kata-kata untuk memulihkan perasaan dan hati beliau yg agak huru-hara. Dan sekarang ni beliau memaksa saya untuk saya tidur. Takpe. Kawan-kawan, saya doakan, kehidupan kalian akan selalu dirahmati Allah SWT. Assalamualaikum...

Nota : maaf, entry agak skema dan beremosi.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 komen terbang:

Fahmi P said...

sal wasiat pun keluarga leh jadi huru-haa taw

SoLy SoLicious said...

ni dah mcm wasiat betol ni..heeee....

Zue Zoey said...

@kimiez:
mmgla.. tapi ni kawan aku yg buat wasiat tu..

Zue Zoey said...

@SoLy SoLicious :
tahu takpe.. huhu