Anda Sangat Hebat!

Tuesday, October 26, 2010

CONTEST



Contest? Hmmm.... Sebenarnya terfikir nak buat contest sb ada satu gift yg tak terbagi ni.. Tapi gift ni utk lelaki.. tak tahu nak buat contest apa. Any idea??

9 komen terbang:

saya_arief said...

wat contest komentar paling banyak..

Zue Zoey said...

saya_arief :
oh ye. Macam mane nak buat generator yg dpt tahu siapa komentar yg paling banyak?

saya_arief said...

search je kat google: top commentator widget..tapi biase nye widget ni xleh caye sangat.. huhu

Zue Zoey said...

saya_arief :
hmmmm..itulah yg menjadi masalahnya skg ni. tp xpe. thanks utk idea tersebut :)

saya_arief said...

same2..
:D

Sca Ndx said...

buat komentar entri: kalau saya terbang ke langit saya akan bawa sape?
hehe.just an idea :)

Unknown said...

banner header designing contest, photography, macam2 lah.. idea beku skang nih maaf

Affan Ruslan said...

Salam.
Wah, ada pulak contest hanya untuk lelaki ye. Hehe.

Buat lah contest review blog ke, tulis dan menang ke.

Zue Zoey said...

Sca Ndx :
hmmm...boleh dipertimbangkan~ tQ! :)

xenom :
penah jugak terfikir nak buat banner designing contest ni.. hehehe.. tQ! :)

Affan Ruslan :
sebab gift yg ada ni utk lelaki.. Xpe², nt zue dapatkan gift utk perempuan jugak. Means ada dua hadiah la.. hehehe..
Review blog? Ok, nanti zue google lagi nak buat mcm ne contest ni. Anyway, tQ!