Anda Sangat Hebat!

Thursday, October 28, 2010

HAPPY BIRTHDAY!



-28 October 2010-

To my Best Friend,

Syuhada, happy birthday! Thanks sebab jadi kawan aku dari form 1. Tak sangka dah hampir 11 tahun kita jadi kawan dan kawan rapat. Suka duka aku kongsi dengan kau. Aku ingat lagi, kau bg aku kad raya masa form 5, kad raya yg paling besar aku pernah dpt dan siap lekat duit syiling 1 sen sebagai duit raya. Aku masih simpan kad raya tu. Hehehe.. Kita pernah bermasam muka, bergaduh tapi semua tu merapatkan lagi hubungan kita. Gelak tawa dengan kau adalah saat aku yg takkan dpt diperolehi dari kawan² yg lain. Even kita jarang dpt meluangkan masa bersama², aku tahu aku sentiasa ada kau. Mungkin aku takkan dapat lagi kawan macam kau. Heh, tiba² aku emo masa taip entry utk birthday kau ni. Aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kau dan kejayaan kau. Aku harap persahabatan kita ni sampai akhir hayat.

Anyway, wish you all the best in whatever you do and remember, I will always love you my dear best friend! Mwaaaahhhhhh! :)





p/s : Jom gi Genting lagi nak? Hehehehe....
:D


2 komen terbang:

Syuhada Aris said...

hahaha....ko saje kan buat aku tetiba sentap baca entry nie...TQVM dear....leb u so much bebeh!!!!

Zue Zoey said...

Syuhada Aris :
leb u so much toooo!! :)