Anda Sangat Hebat!

Monday, October 25, 2010

SABTU DAN AHAD, RED DAN CUTI² CINTA

I am back! Wachaaaaaaa~ Hehehe... Time lunch break ni baru berkesempatan nak update.

Utk Sabtu dan Ahad, masa luang saya sangat terisi. Sabtu saya ke office utk selesaikan kerja yg sedikit tertangguh pada Jumaat tu. Gara² pulang awal. Hehehe... Padan dengan muka! Selesai kerja dlm pukul 1.30ptg, terus gerak ke Mid Valley sebab kebetulan kawan blog saya sorang ni ajak tengok wayang, selepas bertwitter. Tiket wayang telah pun saya beli secara online.



Mudah bukan? Tak perlu dtg terlalu awal dan beratur panjang. Tambahan lagi Mid Valley akan menjadi bertambah sesak pada hujung minggu. Tak sanggup nak beratur panjang, seperti gambar di bawah~


Pada hari kejadian. Wuuuuu~

Nak dijadikan cerita, selepas saya mendapatkan tiket di kaunter utk tayangan R.E.D jam 4ptg, rakan saya tu SMS mengatakan yg dia terkandas gara-gara hujan yg sgt lebat! Ye, hujan sangat lebat ye wahai kawan-kawan. Apa lagi, saya pun pergilah shopping~ Since mmg beliau tak dpt nak menghadirkan diri utk tayangan jam 4ptg, saya masuk sorang je even tiket ada dua. Then saya beli another tiket utk tayangan jam 7.15pm (guna online jugak). Sebenarnya, tak plan pun nak tengok wayang hari tu. Dan secara kesimpulannya, pertama kali dalam hidup, saya tengok cerita yg sama dalam satu hari! Hehehe... Nasib baik cerita okey. (^_^)v



Nak tgk review cerita ni? Boleh klik R.E.D. Tak rugi kalau korang nak tengok cerita ni. It's recommended.

Ahadnya pulak, pun tak plan. Masa tu tengah BBM ngan Kak Sya (office-mate). Sembang² tiba² teringin nak tengok cerita Cuti-Cuti Cinta!





Aktiviti kitorang sebelum wayang start pukul 3.00pm, lunch dulu! Jom tengok gelagat masa lunch~











Hobi kitorang, bergambar dan bergambar. Sampai spaghetti saya pun tak habis...Huhuhu.. membazir kan? :(



Oh ya. Cerita Cuti-Cuti Cinta ni sangat comel dengan pelakonnya Nora Danish dan Farid Kamil! Hehehe.... Penonton penuh panggung. Rata² semua macam berpuas hati je sebab dari mula sampai habis, semua nampak terhibur (erkkkk... dah macam pengulas filem pulak! :p )Ok, ok, dah (^_^)v

Seharian Ahad saya habiskan masa dengan kak sya utk movie, makan² dan shopping. Terima kasih Kak Sya!!

Saya seronok apa yg saya buat utk Sabtu dan Ahad saya. Anda bagaimana?

7 komen terbang:

Aisyalicious said...

saya suke!

ye kami sangat seronok sambil makan makan makan dan tangkap gambar. kaksya juge tidak habis kids menunya walaupun bukan lah banyak sangat makanannye.

Asyik sangat dengan main main alphabet nugget tuh.

Cerita cuti cuti cinta sangat best. Nasi lemak 50sen!

ouh btw, thanks zue for TRIX!

Zue Zoey said...

Aisyalicious :

ye! dengan kamera comel yg mempunyai 12megapixels, menjadikan kita lagi teruja! hahahaha....

No problem for trix! <3 u~

saya_arief said...

teringin ke panggung..
:D

saya_arief said...

teringin ke panggung..
:D

Zue Zoey said...

saya_arief :
boleh je kalau kamu nak ke panggung, Kan itu tempat awam. :D

Sca Ndx said...

makan2 kentang berhuruf:)

Zue Zoey said...

Sca Ndx :
ye.. tp tak semua huruf ada... hehehe... :)