Anda Sangat Hebat!

Friday, February 6, 2009

Favourite Food!

Today topic, my favourite food!
Suka sangat makan apple! tambah lagi fuji apple!Orang kata kalau on diet, elok makan apple hijau.Tapi kalau masih study kurangkan sket makan apple hijau sbb ianya masam dan boleh mengganggu sedikit pelajaran anda.Tapi bagiku, korang bleh je makan asalkan belajar tu mestila dgn cara yg betul la , kan?



So, aku skg ni byk makan buah untuk menggantikan nasi yg menjadi makanan harianku sebelum ni...Tahan??Adoyai...3 hari pertama rasa tergoda sgt bila mak masak mcm2, maklumla mak aku meniaga gerai makan...hari ni mak masak nasi hujan panas...Fuhhh....sedap tue~!Mmg tergoda, tambah lagi tgk ayam masak merah mak yg mantop tu! :)
Tapi memandangkan aku dah berazam taknak makan nasi, ku buat tak tahu je lauk-pauk tu walau mata ni menjeling2...hahahah...


Nasi Hujan Panas + Ayam Masak Merah

Kawan2 harus doakan aku, lepas ni biarla favourite aku hanya buah, buah dan buah sahaja (+sedikit sayur2an)...

Caiyok2~!