Anda Sangat Hebat!

Thursday, February 12, 2009

Hang Out Day~!

Hye sume!Semalam pada 11 Feb 2009 kami keluar ke KLCC tgk wayang...saja je sbb kebetulan cuti sama ngan member2.Tambah2 lak tiket wayang RM7 je utk hari RABU! :p So, kul 11.30pg aku gerak dari umah ngan Azira pegi ke LRT Wangsa Maju terus menuju ke stesen KLCC.Aku ngan Azira malas nak beratur beli tiket, so kami pakai Touch n Go je... Sampai KLCC terus gi TGV gi amek tiket yg dah booking.Cuma caj tambahan RM1 je..Pastu, jam baru menunjukkan kul 12.20pm.So, Azira yg dah lapar ajak aku gi makan.Dia beli McD sebab Mc Value Meal skg ni dah jadi RM5.95 dari kul 12pm-3pm...Utk lunch jer...rase2 nye ni sume sb kena boikot.Dah tak untung, nak wat balik modal jer.So, sambil teman Azira ni makan, kitorang pun tunggu la rombongan Azura n the geng! Ayo..lama lak tunggu...hehehe...

zue.zura.azira

Lepas diorang sampai, diorang terus pegi beli makanan n lunch sekali.Dah tu, aku pun blah nak gi TGV sb terlampau bising kat Kafe tu kan...biaselah, waktu lunch..So, aku gerak ngan Azira n terus gi counter nak beli popcorn ngan air.Dah beli2 sume, nak pegi la masuk panggung.Ingatkan nak terus masuk.Tup..tup..Azira ngan Kak Pah nak gi toilet lak.Lama gyler lak....adoyai....Masuk je panggung, cite dah start~!Aduh...aku cukup tak suke masuk panggung mase cite dah start...what to say?Layan kan aje...dah la gelap.Nak cari tempat susah lak tu.Nak masuk tempat?Adoi....lagi la org lain bising kan...Pastu Azira ni bleh tak silent phone dia, pastu berbunyi lak.Orang dah marah ckp "shhhhh....".Aku yg malu!

Kak miza.zura.zue

hurm...tapi cite Ong Bak 2 ni aksi2 nye best!Sampai aku rase nak berlawan skali..hahaha...part yg last skali yg Tien terpaksa bunuh Chernang, org yang dia anggap mcm bapak dia sendiri...Emo siot! Tapi bagi aku citer dia tergantung.Mcm akan ade Ong Bak 3 lak kan... :)
Anyway, aku rase seronok gakla dapat kuar gi tgk wayang ngan diorang.Bukan slalu!Hehehehehe....apepun, kalau korang nak tgk cite ni, kan panggung wayang sound system dia best!kalau nak tgk VCD @ DVD, biarla pakai home teater baru rase adventure! Hahahahah!