Anda Sangat Hebat!

Wednesday, February 4, 2009

Kawan - kawan Lama!

Kalau teringat zaman persekolahan, tak kira la sekolah rendah atau menengah, amat rindukan kenangan dgn rakan2 seperjuangan...Mcm2 suka-duka yg dilalui sementara nak jadi seorang manusia yg berguna kan?

Kenangan yg tak boleh lupa masa sekolah rendah - masa darjah 3, pernah kena rotan ngan cikgu disiplin sb pernah menjual masa darjah 1 ngan 2..mcm pelik je kena hukum masa darjah 3 kan?masa darjah 1@2, ingat lagi ngan Pn Normah Jarno, guru kesayangan aku...penah kena tarik hidung + cubit perut sb ada salah dlm latihan matematik...amat sedih tapi itula kenangan yg masih bermain2 dlm ingatan sampai sekarang...bila hari guru, kami la yg paling seronok sb bleh bagi hadiah kat cikgu yg kita sayang...wah~!sgt rindu la kat cikgu Normah Jarno...apa la khabar dia skg ye?hurm...penah masa kat sekolah rendah agama, bergaduh ngan kawan2...benda yg aku tak buat tapi dituduh! Sgt sedih waktu itu...yg bestnye, sebelum mula kelas atau dah habis kelas, slalu main lompat getah atau batu seremban...hehehe... :)

Kenangan yg tak boleh lupa masa sekolah menengah - rasanya kat sekolah menengah ni kenangan yg manis masa form 3, ada wat hari usahawan.Masa tu bergabung ngan budak2 kelas meniaga western food + ABC.Kelas kami meniaga paling laku!hehehe...Rindu kat Pn Amimah.Masa ni semangat kerjasama amat2 dirasai.Tak rasa penat tapi seronok!Masa sekolah menengah jugaklah aku byk pegi camping.Contohnye, kursus kepimpinan pengawas, kursus asas & peningkatan utk rakan sebaya (PRS).Jumpa ramai kawan2 baru dari sekolah2 lain.Penah masa bulan April 2003, aku gaduh ngan budak2 kelas...ni suma pikiran yg tak matang sb tu asyik gaduh pasal hal2 kecik.Kecoh satu sekolah.Nasib baik tak kena panggil ngan ckg disiplin.Aku rindu kat kawan2 aku i.e. Syuhada,Fatimah, Aziena n etc.

Sampai skg ni aku masih lagi contact ngan kawan2 aku walaupun bukan sume.Aku cuba jugak nak cari kawan2 lama.Sebab tu aku ade mcm2 akaun, i.e. friendster, myspace, hi5, tagged, facebook, tubely and etc.Dahsyat kan??

Anyway, kepada kawan2 yg masih ingat kat aku, contact2 la aku k?