Anda Sangat Hebat!

Friday, August 3, 2012

Episod Akhir Dejavu Di Kinabalu

Assalamualaikum! Salam Sejahtera! 

Salam 14 Ramadhan. Alhamdulillah.. dah hampir pertengahan Ramadhan. Rasa sekejap sgt masa berlalu kan?

Anyway, demam Dejavu Di Kinabalu baru berakhir semalam. Tapi macam-macam suara yang kedengaran bila ending semalam berpihak pada Bazli. Ada yang puas hati dan sebaliknya. Kalau korang nak tahu, sebenarnya drama ni ada 2 ending yang berbeza. Bagi yg mengikuti cerita ni dari awal, korang diberikan pilihan sama ada nak Nadira tu pilih Bazli atau Ammar melalui undian SMS. Ha, gigih kan? 

Korang pilih siapa? Pada zue, zue pilih Ammar. Walaupun sebenarnya Bazli tu yang banyak berkorban. hehehe..

Ok, cerita pun dah habis. Pada siapa yang tak sempat nak tengok ending semalam kat TV3, korang boleh tengok kat tonton.com.my. Yang nak tengok alternatif ending pun ada. So, boleh tengok dua-dua ending and beri pendapat anda. Heehehe..

Tadi kat radio HotFM, pengarah Dejavu Di Kinabalu, Erma Fatima kata, mungkin ada sambungan, tapi bukan bertajuk Dejavu lagi. Kita tunggu je k? ;)

So, ni link utk korang tengok ending episod kat tonton.com.my. Pastikan korang dah ada akaun kat tonton. Kalau tak, tak boleh nak tengok. 

Dejavu Di Kinabalu #TeamBazli - http://bit.ly/NdH2x8
 
 
 Dejavu Di Kinabalu #TeamAmmar - http://bit.ly/NdH6gv



notadarihati : Boss dah tanya nak cuti berapa hari raya ni. Korang cuti berapa hari?

2 komen terbang:

Afasz said...

tak suka ending smlm...suka lg ending yg versi 2 kat sini --> http://afasz.blogspot.com/2012/08/dejavu-di-kinabalu-versi-ii.html

Zue Zoey said...

@Afasz: dah tgk dah malam tadi. hehe